fbpx
שקופית קודמת
שקופית הבאה

Borås Tapeter

דקו רום נבחרה לייצג באופן בלעדי את בית העיצוב השוודי Borås Tapeter. המותג מתמחה בטפטים בסגנון העיצוב הנורדי, ומאופיין בשימת דגש על קווים מינימליסטיים ומראה נעים ורגוע.

קולקציות אחרונות מבית המותג :

Boras Tapeter Newbie II Cover collection WAllpaper

Boras – Newbie II

הכנסו אל עולם הקסמים עם קולקציית הטפטים החדשה Newbie II מבית BORAS! תקפיצו כל חדר ילדים בעזרת הצבעים והדוגמאות מעולמם הקסום של Newbie.
קולקציית המשך הכוללת עיצובים משעשעים שיגרו את דמיון ילדיכם. כל טפט מציע את גווני הפסטל המזוהים עםNewbie, ויחד מהווים רקע מושלם לחלומות מתוקים.

לחץ לצפיה בקולקציה >>

Boras – Cottage Garden

קולקציית טפטים חדשה מבית העיצוב השוודי "בוראס" הקולקציה שואבת את השראת מהבתים הכפריים האנגליים ומשלבת בה את השקפת העולם השוודים בתחום עיצוב הפנים. הקולקציה מאופיינת בצבעים עדינים ובהדפסים נעימים שיתאימו לכל חלל.

לחץ לצפיה בקולקציה >>
Boras Borosan EasyUp2020 Cover PhotoOK

Boras – Borosan EasyUp2020

"התנ"ך" של בית העיצוב השוודי "בוראס". תוכלו למצוא בקולקציה זו 60 עיצובים שונים מפרחים דרך גיאומטריה ועד מדליונים.יש כאן הכל! קולקציה זו מהווה השראה כבר במשך שנים למעצבים ברחבי העולם.

לחץ לצפיה בקולקציה >>
Boras Tapeter Eastern Simplicity cover photo

Boras – Eastern Simplicity

קולקציה זו שואבת את השראתה מההדפסים הסיניים המסורתיים אשר צויירו בעבודת יד תוך מלאכת מחשבת והרבה כבוד לדבר ומשלבת אותם עם מסורת העיצוב הסקנדינבית כמו שרק בוראס יודעים לעשות.

לחץ לצפיה בקולקציה >>
he_ILHE
דילוג לתוכן